La multi ani, bestiuţă! 

Am toate motivele să fiu mândru de tine și în același timp multe motive să fiu supărat. Ești o fată deșteaptă, poate prea încrezută pentru vârsta ta, când ai atât de multe lucruri de învățat. Crezi că știi totul. Dar nu e așa. Mâine poate fi altfel, mâine te poţi lovi de realitatea unei vieţi puţin mai dure decât momentele când faci nervi că nu toate îți ies așa cum ți-ai fi dorit. Eu te susţin şi te îndemn să experimentezi din tot ce poate fi experimentat. Dacă viața îţi va da motive să plângi, atunci plângi. Cu timpul vei înțelege o dată pentru totdeauna că niciodată nu ai învățat destul. Nu îţi fie teamă să înveţi din propriile greşeli. Dar nu uita că viaţa trebuie să o începi corect pentru a o putea continua la fel de corect. Gîndeşte-te că nu vei dansa prin discotecă la 60 de ani, dar şi că nu vei ajunge frumoasă la această vârstă dacă îţi vei bate joc de propriul corp. Fii tu. Mi-ai spus cât de multe vise ai. Şi eu am vise. Ale tale încă sunt proaspete, reale. Aşa că te rog, niciodată să nu renunţi la visele tale, niciodată. Nimeni nu o să îți ofere flori pentru că ai făcut ceva măreț, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să faci ceva.  Şi nu îţi fie teamă să cauţi un braţ de care să te sprijini şi un umăr pe care să plângi. Am braţul tare şi umărul solid.Vreau să cred că m-ai înțeles. Da, ești fată deșteaptă, frumoasă și cu un viitor strălucit. Îi mulțumesc lui Dumnezeu că mi te.a dat. Ești minunată. Ești sora, prietena, complicea și confidentele meu. Mereu m.ai susținut in orice alegere făcută, mereu ai fost langa mine când aveam nevoie. Chiar dacă tu ești departe , iar distanța ne împiedică de cele mai multe ori sa fim una langa alta , mereu ți.ai facut timp să mă întrebi ,, ce ai mai facut ? esti bine?” . Imi e groaza sa stiu c tu vei crește și vei pleca definitiv, că oamenii vor încerca sa te schimbe..unii oameni sunt rai..sunt rai pentru ca au fost răniți si neînțelesi. Stiu… abia ai facut si tu 10ani , dar timpul trece, oamenii te vor schimba , din copilul de azi vei deveni cu timpul o domnișoară ideală, pe propriile forțe. Sunt mândră de tine, nu uita asta. Te iubesc enormn de mult, ești sursa mea de putere , esti sufletul meu. Când te vad plangand poate chiar si din cele mai stupide lucruri , parca imi vine sa te bat pentru ca esti la fel ca mine. Pui la suflet tot,si continui sa i ajuți pe ceilalti chiar si cand n ar trebui. Acum plangi ca una din prietenele tale nu mai vorbeste cu tine, dar cu timpul vei intelege ca unele prietenii sunt toxice. Vei realiza ca nu contează să plangi dupa oricine. Nu toata lumea imi merita lacrimile. In viata sunt lucruri mai importante decat faptul ca una din <prietenele >tale nu mai vorbește cu tine din vina invidiei. Micuto.. Unele eșecuri sunt cele mai mari reusite

Vei crește, te vei îndrăgosti, vei suferi,iti vei reveni , pentru ca asa e mereu. Niciodata nu.ti voi spune ,,nu fa aia”. Eu nu iti voi impune pentru ca stiu cum e. Te voi sustine, iti voi spune consecințele, și tu vei alege. Vei învăța sa.ti asumi deciziile,să înțelegi ca aparențele înșeală și ca nu oricine îți merită sufletul. Ai grija de sufletul tau, mereu sa il pastrezi curat , fara spini lăsați de altii . Mai bine sa ai spinii tai decat ai altora. Acum poate nu ma vei înțelege, nici nu stiu daca vei vedea asta acum , dar intr.o zi sunt convinsă ca da. La multi ani, bestiuţă! 

Semnat, 

       Sora ta mai mare. 


Lasă un răspuns

